EN MORGON MED WEBSHOPEN

2014-12-11 @ 09:54:27
Hej!
 
Gick upp relativt tidigt imorse för att få lite gjort med Free Spirits innan jobbet. Börjar jobba 11 idag så då får man passa på att ta vara på tiden :) Jag packade även upp min senaste leverans med halsband (syns på sista bilden) som snart kommer att finnas på Instashopen! 
 
Nu är det inte långt kvar till jul och jag ska faktiskt resa bort över jul, vilket ska bli sjukt rolig. Är supertaggad! Men innan jultiderna kommer är det mycket som ska hinna göras.  Kläder ska fotas, leveranser ska komma, nybeställningar ska göras, visitkort ska utformas och lite andra småsaker :)
 
Såhär kan en morgon med jobb hemam se ut för mig:
 
Jobba med hemsidan
 
Gå igenom instagramkontots kommentarer och likes från gårdagen
 
Har insett att jag antagligen borde bli bättre på att blogga lite mer. Det är ett roligt sätt att dela med sig av vad som händer behind the scenes och även ett sätt för mig att dokumetera vad jag har för mig om dagarna. Nu ska jag organisera alla varor och dricka lite kaffe innan jag ska iväg till mitt andra jobb!
 
Allmänt | | Kommentera |
Upp