WORK IN PROGRESS

2014-11-07 @ 10:39:17
Idag blir det jobb med företaget för hela slanten! Håller på att utveckla en hemsida med allt vad det innebär. Som jag nämnt tidigare är planen att kunna slå upp portarna för webshopen i december och allt måste därför vara klart tills dess. Måste faktiskt få lov att ge mig själv lite cred för allt jag gör själv, känner mig verkligen som en mångsysslare då jag tar hand om de flesta sakerna helt själv, däribland:
- Inköp
- Tillverkning
- Marknadsföring
- Fotografering
- Webbdesign
 
Idag ska jag även ta tag i lite "tråkigare" saker, sånt där som bara behöver lösas för att kunna ta Free Spirits till högre höjder. Men ska jag vara ärlig så känns även det roligt just nu eftersom jag har en grym motivation till detta och ser en stor gläjdje i det! :)
 
 
Allmänt, Free Spirits | | Kommentera |
Upp